ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Węgorzewie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Dom Pomocy Społecznej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Dom Pomocy Społecznej w Węgorzewie

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-07-17 15:24:02 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

1. Kontakt
Dom Pomocy Społecznej w Węgorzewie
11-600 Węgorzewo, ul. 11 Listopada 12

telefony:

dyrektor - 427 2183 
centrala - 4273150 
                - 4273154 
fax:          - 4272825
e-mail: 
strona internetowa: http://wegorzewo.naszdps.pl
 
2. Kierownictwo
dyrektor - Ryszard Pruszyński

gł. księgowa - Ewa Sadowska

kierownik adm. gosp. - Eugeniusz Serkis

kierownik działu świadczeń opiekuńczych - Anna Gut
3. Struktura organizacyjna
Organizacja Domu podporządkowana jest zapewnieniu właściwej opieki mieszkańcom. 
Wyodrębnia się dwa działy: 
  • podstawowych świadczeń opiekuńczo-terapeutycznych z zatrudnieniem osób do sprawowania bezpośredniej opieki nad mieszkańcami (opiekunki, pielęgniarki, pokojowe, terapeuci)
  • adminstracyjno- gospodarczy w skład którego wchodzą osoby zatrudnione w kuchni, pralni, warsztacie rzemieślniczym, portierni itp.
Administracja domu podporządkowana jest bezpośrednio dyrektorowi. W jej skład wchodzi komórka księgowości i jednoosobowe stanowiska - inspektora d/s pracowniczych, inspektora d/s bhp, kapelana, dietetyczki i pracownika socjalnego d/s mieszkańców.
4. Przedmiot i kompetencje
Dom przeznaczony jest dla 320 osób niepełnosprawnych intelektualnie (mężczyźni). Celem Domu jest zapewnienie mieszkańcom całodobowych świadczeń, na poziomie obowiązującego standardu, w zakresie usług bytowych, opiekuńczych, wspomagających i edukacyjnych. Przyjęcie mieszkańca odbywa się na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez właściwego miejscowo dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie. Funkcjonowanie i zakres świadczeń Domu określony jest w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 15 września 2000 r. w sprawie domów pomocy społecznej (Dz. U. Nr 82, poz. 929).
5. Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw.
Sprawy przyjmowane są i załatwiane są przez administrację Domu codziennie w godzinach urzędowania (dni robocze od 7.00 do 15.00). W sprawach skarg i wniosków dyrektor przyjmuje w każdy dzień wykonywania pracy w godz. 7.00 -15.00.
Możliwy jest całodobowy kontakt z osobami sprawującymi opiekę nad mieszkańcami a także składanie wizyt mieszkańcom przez ich krewnych i znajomych codziennie w godz. 7.00 -20.00.
« powrót do poprzedniej strony