ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Węgorzewie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2009-07-17 12:08:37 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Elektroniczna Skrzynka Podawcza


Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) informujemy, iż Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, w ramach realizacji projektu „Wrota Warmii i Mazur – elektroniczna platforma funkcjonowania administracji publicznej oraz świadczenia usług publicznych” uruchomiło na portalu internetowym Wrota Warmii i Mazur w serwisie Cyfrowy Urząd Elektroniczną Skrzynkę Podawczą, mającą na celu obsługę dokumentów elektronicznych dostarczanych do Starostwa.


Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej: http://cu.warmia.mazury.pl


Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Starostwa Powiatowego w Węgorzewie:
  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (szczegółowe informacje o sposobie korzystania dostępne po połączeniu się z podanym adresem Elektronicznej Skrzynki Podawczej w serwisie Cyfrowy Urząd)
  2. Dostarczenie dokumentów do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Węgorzewie ul.3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, pok. nr 12 (parter) na informatycznych nośnikach danych, które umożliwiają zapisanie urzędowego poświadczenia odbioru:
    1. Dyskietka 1,44 MB
    2. Pamięć masowa USB
    3. Płyta CD-RW
Urzędowe poświadczenie odbioru

Urzędowe poświadczenie odbioru zawiera pełną nazwę Urzędu, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia urzędowego poświadczenia odbioru.

  1. Dokument doręczony do Starostwa za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej zostanie poświadczony drogą elektroniczną na adres nadawcy elektronicznym urzędowym poświadczeniem odbioru.
  2. Dokument doręczony do Starostwa na nośniku danych zostanie poświadczony poprzez zapisanie urzędowego poświadczenia odbioru na tym samym nośniku danych z którego dostarczono dokument.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Starostwa Powiatowego w Węgorzewie:

  1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
  2. Akceptowalne formaty załączników to:
    1. DOC, RTF
    2. XLS
    3. CSV
    4. TXT
    5. Open document
    6. GIF, TIF, BMP, JPG
    7. PDF
    8. ZIP, RAR
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 10MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
« powrót do poprzedniej strony