ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Węgorzewie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Akapit nr 1 - brak tytułu



Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) informujemy, iż Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, uruchomiło na na platformie e-PUAP: http://epuap.gov.pl Elektroniczną Skrzynkę Podawczą o adresie: /20p0ln3gh4/SkrytkaESP
Do składania dokumentów dotyczących tylko spraw związanych z wydawaniem praw jazdy oraz rejestracją pojazdów została uruchomiona  na stronie internetowej https://www.esp.pwpw.pl/  Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca (ESP PiK).

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Starostwa Powiatowego w Węgorzewie:
  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (szczegółowe informacje o sposobie korzystania dostępne po połączeniu się z podanym adresem Elektronicznej Skrzynki Podawczej)
  2. Dostarczenie dokumentów do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Węgorzewie ul.3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo, pok. nr 12 (parter) na informatycznych nośnikach danych, które umożliwiają zapisanie urzędowego poświadczenia odbioru:
    1. Dyskietka 1,44 MB
    2. Pamięć masowa USB
    3. Płyta CD-RW
Urzędowe poświadczenie odbioru

Urzędowe poświadczenie odbioru zawiera pełną nazwę Urzędu, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia urzędowego poświadczenia odbioru.
 
  1. Dokument doręczony do Starostwa za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej zostanie poświadczony drogą elektroniczną na adres nadawcy elektronicznym urzędowym poświadczeniem odbioru.
  2. Dokument doręczony do Starostwa na nośniku danych zostanie poświadczony poprzez zapisanie urzędowego poświadczenia odbioru na tym samym nośniku danych z którego dostarczono dokument.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Starostwa Powiatowego w Węgorzewie:
 
  1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
  2. Akceptowalne formaty załączników to:
    1. DOC, RTF
    2. XLS
    3. CSV
    4. TXT
    5. Open document
    6. GIF, TIF, BMP, JPG
    7. PDF
    8. ZIP, RAR
Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 10MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Węgorzewie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Administrator
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-07-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Administrator
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-07-17 12:08:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-07-17 12:08:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-03-17 08:57:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
9933 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »