Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: PDS 2/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: PDS 2/2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Pedagog
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Powiatowy Dom Samopomocy w Węgorzewie
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Powiatowy Dom Samopomocy w Węgorzewie
Data udostępnienia: 2019-04-16
Ogłoszono dnia: 2019-04-16
Termin składania dokumentów: 2019-04-30 09:00:00
Nr ogłoszenia: PDS 2/2019
Zlecający: Kierownik Powiatowego Domu Samopomocy w Węgorzewie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. Wykształcenie:
Wyższe magisterskie o kierunku pedagogika
2. Wymagania konieczne:
- Co najmniej 2-letni staż pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnością intelektualną,
- Stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na w/w stanowisku,
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- Nieposzlakowana opinia,
- Biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel), poczty elektronicznej
b. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów z zakresu:
- pomocy społecznej,
- ochrony zdrowia psychicznego,
- rozporządzenia MRPiPS w sprawie środowiskowych domów samopomocy.
- Umiejętność sprawnej organizacji pracy, kreatywność, elastyczność w działaniu,
- Umiejętność planowania i realizacji indywidualnej i grupowej terapii zajęciowej dostosowanej do stanu zdrowia, możliwości, potrzeb i zainteresowań uczestników domu,
- Umiejętność pracy w zespole, a także samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
- Życzliwy i uprzejmy kontakt z ludźmi, umiejętność rozwiązywania konfliktów, umiejętność uważnego słuchania, systematyczność, samodzielność, odporność na stres.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- praca z uczestnikami z niepełnosprawnością intelektualną,
- nauczanie dydaktyczne (np. nauka czytania i pisania) i wychowawcze (np. kształtowanie pożądanych cech osobowości, odpowiednich form zachowania),
- utrwalanie podstawowych sprawności potrzebnych w życiu codziennym (np. rozpoznawanie i nazywanie dni tygodnia, miesięcy, pór roku, prawa i lewa strona, odczytywanie godzin na zegarze, liczenie)
- wyrównywanie braków w wiadomościach i umiejętnościach,
- rozmowy indywidualne (motywowanie do wyjścia na zewnątrz, kształtowanie postaw sprzyjających poprawie funkcjonowania w otoczeniu, uświadamianie celowości podejmowanych działań, zachęcanie do pracy nad własnym warsztatem, praca nad zwiększaniem samodzielności, usprawnianie sposobów komunikowania się w grupie, otoczeniu),
- opracowywanie dokumentacji obowiązującej w placówce;
- organizowanie zajęć kulturalno-oświatowych (organizowanie Jasełek, Dnia Matki, Festynów Integracyjnych),
- prowadzenie treningów umiejętności społecznych;
- aktywna współpraca z rodzicami/opiekunami uczestników;
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Wymiar czasu pracy – pełny wymiar czasu pracy – 1 etat, zatrudnienie na umowę o pracę na czas określony,
- Praca w bezpośrednim kontakcie z osobami z zaburzeniami psychicznymi i z niepełnosprawnością intelektualną,
- Praca w siedzibie Powiatowego Domu Samopomocy w Węgorzewie, ul. Gen.J.Bema 16A, 11-600 Węgorzewo
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie świadectwa ukończenia szkoły, dyplomu),
- oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku,
- kserokopie świadectw pracy,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawartych w części ii (np. referencje z poprzednich miejsc pracy, zaświadczenia o ukończonych kursach),
- wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 poz. 902)”.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-04-30 09:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko pedagoga
w Powiatowym Domu Samopomocy w Węgorzewie”
w Powiatowym Domu Samopomocy w Węgorzewie”
c. Miejsce:
Powiatowy Dom Samopomocy w Węgorzewie ul. Gen.J.Bema 16A, 11-600 Węgorzewo
Oferty, które wpłyną do PDS w Węgorzewie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje dodatkowe:
- Kandydaci, których oferty spełniają wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze są zobowiązani do odbycia rozmowy kwalifikacyjnej w wyznaczonym terminie. O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej.
- Dokumenty kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do dalszego etapu naboru, nie będą odsyłane, a nieodebrane osobiście przez zainteresowanych po sześciu miesiącach od dnia naboru podlegają zniszczeniu.
Kontakt w sprawie rekrutacji:
Kierownik Powiatowego Domu Samopomocy w Węgorzewie – Aneta Nawojczyk tel. 87 427 00 05.
Klauzula informacyjna
przy pobieraniu danych bezpośrednio od osoby
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej „RODO” informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Dom Samopomocy w Węgorzewie, ul. Gen. J. Bema 16A, 11-600 Węgorzewo, zwany dalej: Administratorem;
2) inspektorem ochrony danych w siedzibie Administratora jest Pan Mateusz Brocki, e-mail: brocki@togatus.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą jedynie podmioty, których obowiązek udostępnienia danych osobowych wynika z mocy przepisów prawa powszechnie obowiązującego;
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny dla procesu rekrutacji oraz na potrzeby dalszych rekrutacji;
7) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. RODO.;
9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Jednakże konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność wzięcia udziału w rekrutacji na stanowisko pracy w siedzibie Administratora;
10) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.