Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Wydawanie wypisów i wyrysów z operatu ewidencji gruntów i budynków
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Wydział Geodezji i Nieruchomości
Ogłoszono dnia: 2015-06-03 08:56:37
Termin załatwienia
Niezwłocznie, nie później niż w ciągu jednego miesiąca w przypadku sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego. Nie później niż w ciągu dwóch miesięcy w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej.
Osoba kontaktowa
Urszula Szukiel, Wioleta Baran
Miejsce załatwienia
Starostwo Powiatowe w Węgorzewie
Wydział Geodezji i Nieruchomości
Ewidencja Gruntów i Budynków
pokój nr 5
Wydział Geodezji i Nieruchomości
Ewidencja Gruntów i Budynków
pokój nr 5
Telefon kontaktowy
87-427-76-34, 87-427-76-33
Adres e-mail
du4TrgEsduLk/GsUITSelb7SdDejJdvfZIIrA7YQAIKV+ayMbYd+6gfKFM0odisz5Uk+O4IjfgASRZYcKeQs7kRYr+bpYx7igOY2gSQ+sazpjauBNgxwjlRKfUGV58a/
Sposób załatwienia
Wniosek należy:
- przesłać na adres Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, 11-600 Węgorzewo, ul. 3 Maja 17 B, lub
- złożyć w sekretariacie Starostwa, lub
- złożyć w Starostwie Powiatowym w Węgorzewie w Wydziale Geodezji i Nieruchomości pokój nr 5
Miejsce odbioru
- Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, Wydział Geodezji i Nieruchomości, Ewidencja Gruntów i Budynków (pokój nr 5), lub
- wysyłka na podany adres
Wymagane Dokumenty
- wniosek
- W przypadku wydawania wypisów i wyrysów osobom nie będącym właścicielem nieruchomości – pełnomocnictwo lub wykazanie interesu prawnego.
Czas realizacji
W tym samym dniu, w przypadku większej ilości wniosków termin do uzgodnienia.
Opłaty
Opłaty za informacje udzielane z operatu ewidencji gruntów i budynków zostały określone w ustawie Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz.U. z 2015 poz 520)
- wypis z rejestru gruntów - 50 zł za jednostkę rejestrową gruntów
- wypis z rejestru gruntów oraz wyrys z mapy ewidencyjnej – 150 zł za jednostkę rejestrową gruntów
- wypis z kartoteki budynków – 20 zł za pozycję kartoteki budynków
- wypis z rejestru budynków/lokali – 30 zł za jednostkę rejestrową budynków/lokali
Prosimy o nieuiszczanie opłat przed realizacją wniosku i otrzymaniem dokumentu obliczenia opłaty z Wydziału Geodezji i Nieruchomości.
Opłata skarbowa z tytułu złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa:
Opłata skarbowa z tytułu złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa:
- 17 zł – od każdego stosunku pełnomocnictwa z wyłączeniem zwolnień przewidzianych w Ustawie z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. 2019 r., poz. 1000). Zapłaty opłaty skarbowej można dokonać bezpośrednio w kasie Urzędu Miejskiego w Węgorzewie lub przelewem na konto: 85 1020 4753 0000 0102 0006 0350
Tryb odwoławczy
Organem wyższego stopnia w rozumieniu Kodeksu postępowania administracyjnego jest:
Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Olsztynie,
Al.Marsz.J.Piłsudskiego 7/9,
10-575 OLSZTYN
Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Olsztynie,
Al.Marsz.J.Piłsudskiego 7/9,
10-575 OLSZTYN
Uwagi
W przypadku niejasności, dodatkowych informacji udzielają pracownicy Wydziału Geodezji i Nieruchomości.
W przypadku uzupełnienia dokumentu w formacie .xls oraz w formacie .doc nie należy modyfikować i usuwać elementów wniosku.
Podstawa prawna
- Ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2015 poz 520)
- Ustawa o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014.1182)
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. Nr 38, poz. 454 ze zm.)
- Ustawa o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2014 poz. 1628 ze zm.)