Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WO.2110.3.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: WO.2110.3.2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Finansowym
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Finansowy
Data udostępnienia: 2019-04-09
Ogłoszono dnia: 2019-04-09 przez Irena Fiedosewicz-Stecyk
Termin składania dokumentów: 2019-04-23 09:00:00
Nr ogłoszenia: WO.2110.3.2019
Zlecający: Starosta Węgorzewski
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie średnie ekonomiczne oraz co najmniej 3 lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe z zakresu: ekonomii, rachunkowości, marketingu i zarządzania, finansów publicznych;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego;
- posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa jednego z państw Unii Europejskiej lub obywatelstwa innego państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
- znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej - dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego.
b. Wymagania dodatkowe:
- co najmniej roczne zatrudnienie w księgowości,
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- biegła znajomość obsługi komputera;
- umiejętność organizacji pracy własnej, interpretacji i stosowania przepisów prawa.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- księgowanie na kontach syntetycznych i analitycznych wydatków budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- wstępna kontrola rachunków, faktur i ich zgodności z zawartymi umowami oraz innych dokumentów dotyczących wydatków i klasyfikowania ich zgodnie
z obowiązującą klasyfikacją budżetową; - sporządzanie co miesięcznego zestawienia obrotów i sald kont syntetycznych
i analitycznych oraz dekretacja dziennych poleceń księgowania dla wydatków jednostki zgodnie z wyciągami bankowymi; - przygotowywanie przelewów bankowych należności i zobowiązań Urzędu wg opisanych i sprawdzonych pod względem merytorycznym rachunków i faktur;
- sporządzanie co miesięcznej i kwartalnej sprawozdawczości z wykonania wydatków budżetowych oraz bilansu jednostki jaką jest Starostwo Powiatowe;
- kontrola planu wydatków budżetu powiatu ze sprawozdaniami miesięcznymi
i kwartalnymi jednostek budżetowych; - sprawowanie zastępstwa w czasie nieobecności inspektora ds. płac.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- wymiar czasu pracy - pełny etat;
- w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa będzie poprzedzona zawarciem umowy na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy i pracownik będzie podlegać służbie przygotowawczej, po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej;
- praca jednozmianowa, świadczona wg ustalonego czasu pracy w Regulaminie pracy Starostwa Powiatowego w Węgorzewie;
- miejsce pracy - siedziba Starostwa Powiatowego w Węgorzewie, praca na II piętrze; budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów itp.);
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie poświadczonych własnoręcznie za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających:
- wykształcenie,
- kwalifikacje i umiejętności,
- staż pracy (świadectwa pracy) lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy;
- niepełnosprawność w przypadku osoby niepełnosprawnej przystępującej do konkursu.
- własnoręcznie podpisane oświadczenie* o:
- pełnej zdolności do czynności prawnych;
- korzystaniu z pełni praw publicznych;
- nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku;
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych(…)-„ RODO”
- nieposzlakowanej opinii.
*) zaleca się złożenie wszystkich oświadczeń na jednej karcie.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-04-23 09:00:00
b. Sposób:
Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Wydziale Finansowym” należy składać w terminie do 23 kwietnia 2019 r. do godziny 900 osobiście w sekretariacie Starostwa lub wysłać na adres: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo. Aplikacje zgłaszane drogą elektroniczną oraz które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpływu do Starostwa.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo
VII. Informacje dodatkowe:
- terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego (w zależności od liczby kandydatów przewidywany test i rozmowa kwalifikacyjna) kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie;
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.powiatwegorzewski.pl/ ;
- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zastaną dołączane do jego akt osobowych, w zakresie wymaganym przepisami prawa, pozostałe zostaną zwrócone osobiście;
- dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, którzy w wyniku naboru zostali najwyżej ocenieni i ich dane zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru, przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po upływie wskazanego okresu kandydaci mogą odebrać dokumenty osobiście lub też zostaną im odesłane listem poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru, na pisemną prośbę kandydata;
- pozostali kandydaci, których dane nie zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru mogą odbierać dokumenty osobiście lub też zostaną im odesłane listem poleconym ze zwrotnym poświadczeniem odbioru, na pisemną prośbę kandydata;
- w przypadku nie odebrania dokumentów w terminie wskazanym w punkcie 3 i 4, oraz braku pisemnej prośby o odesłanie dokumentów, zostaną one komisyjnie zniszczone;
- klauzula informacyjna dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej:
http://www.bip.powiatwegorzewski.pl/10019/Przetwarzanie_danych_osobowych/