ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Węgorzewie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wydawanie zaświadczeń o istnieniu gospodarstwa rolnego do celów emerytalno-rentowychDrukuj informacjęSprawa: Wydawanie zaświadczeń o istnieniu gospodarstwa rolnego do celów emerytalno-rentowych

Szczegóły informacji

Wydawanie zaświadczeń o istnieniu gospodarstwa rolnego do celów emerytalno-rentowych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Wydział Geodezji i Nieruchomości

Ogłoszono dnia: 2015-06-03 09:48:45

Termin załatwienia

Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie siedmiu dni.

Osoba kontaktowa

Urszula Szukiel, Martyna Juszczyńska

Miejsce załatwienia

Starostwo Powiatowe w Węgorzewie
Wydział Geodezji i Nieruchomości
Ewidencja Gruntów i Budynków
pokój nr 5

Telefon kontaktowy

87-427-76-34, 87-427-76-33

Adres e-mail

geodezja@powiatwegorzewski.pl

Sposób załatwienia

Podanie należy:
  • przesłać na adres Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, 11-600 Węgorzewo, ul. 3 Maja 17 B, lub
  • złożyć w sekretariacie Starostwa, lub
  • złożyć w Starostwie Powiatowym w Węgorzewie w Wydziale Geodezji i Nieruchomości pokój nr 5

Miejsce odbioru

  • Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, Wydział Geodezji i Nieruchomości, Ewidencja Gruntów i Budynków (pokój nr 5), lub
  • wysyłka na podany adres

Wymagane Dokumenty

  • Podanie
  • W przypadku wydawania zaświadczeń osobom niebędącym właścicielem nieruchomości – pełnomocnictwo lub wykazanie interesu prawnego.

Czas realizacji

Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie siedmiu dni.

Opłaty

Zaświadczenia wydawane do celów emerytalno-rentowych zwolnione z opłaty skarbowej

Tryb odwoławczy

Organem wyższego stopnia w rozumieniu Kodeksu postępowania administracyjnego jest:
Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Olsztynie,
Al.Marsz.J.Piłsudskiego 7/9,
10-575 OLSZTYN

Uwagi

W przypadku niejasności, dodatkowych informacji udzielają pracownicy Wydziału Geodezji i Nieruchomości.
W przypadku uzupełnienia dokumentu w formacie .doc nie należy modyfikować i usuwać elementów wniosku.

Podstawa prawna

  • Ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2015 poz 520)
  • Ustawa o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014.1182)
  • Ustawa o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2014 poz. 1628 ze zm.)
  • Kpa (Dz.U. 2013 poz. 267 ze zm.)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony