Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WO.2110.2.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: WO.2110.2.2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Główny specjalista (samodzielne stanowisko)
Miejsce pracy: Węgorzewo
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Samodzielne stanowisko ds. edukacji i promocji zdrowia
Data udostępnienia: 2019-01-25
Ogłoszono dnia: 2019-01-25 przez Małgorzata Juchniewicz
Termin składania dokumentów: 2019-02-08 09:00:00
Nr ogłoszenia: WO.2110.2.2019
Zlecający: Starosta Węgorzewski
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe;
- kwalifikacje związane z zarządzaniem oświatą (studia podyplomowe, kurs kwalifikacyjny);
- doświadczenie związane z zarządzaniem szkołami publicznymi;
- udokumentowane co najmniej 4 letnie zatrudnienie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- znajomość ustaw: Karta Nauczyciela, kpa, o finasowaniu oświaty, prawo oświatowe, o systemie oświaty, o systemie informacji oświatowej, o finansach publicznych, o samorządzie powiatowym;
- posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa jednego z państw Unii Europejskiej lub obywatelstwa innego państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
- znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej - dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego.
b. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- biegła znajomość obsługi komputera;
- umiejętność organizacji pracy własnej, interpretacji i stosowania przepisów prawa;
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- realizowanie zadań związanych z zakładaniem i prowadzeniem publicznych szkół, specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych, poradni psychologiczno-pedagogicznych, placówek opiekuńczo-wychowawczych, w tym szkolnych schronisk młodzieżowych;
- przygotowywanie projektu planu sieci publicznych szkół;
- prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem nadzoru nad działalnością szkoły lub placówki w zakresie spraw finansowych i administracyjnych występowanie o nagrody i odznaczenia,
- przygotowanie informacji z zakresu średnich wynagrodzeń nauczycieli
- powoływanie i udział w komisji konkursowej wyłaniającej kandydata na dyrektora szkoły lub placówki;
- prowadzenie spraw związanych z powierzeniem stanowiska dyrektorowi szkoły lub placówki;
- opiniowanie powierzenia lub odwołania przez dyrektora szkoły ze stanowiska wicedyrektora lub osoby z innego stanowiska kierowniczego;
- przygotowywanie zezwoleń na założenie szkoły przez osobę prawną lub fizyczną
- opiniowanie likwidacji szkoły lub placówki publicznej oraz przejmowanie dokumentacji likwidowanej szkoły - prowadzonej przez osobę prawną lub osobę fizyczną;
- monitorowanie gospodarki finansowej szkół publicznych;
- prowadzenie ewidencji szkół i placówek niepublicznych;
- prowadzenie spraw związanych z nadawaniem (i cofaniem) szkołom niepublicznym uprawnień szkoły publicznej;
- przygotowywanie propozycji przydzielania dotacji niepublicznym szkołom
i placówkom oświatowym, kontrola prawidłowości wykorzystania dotacji; - przygotowywanie zasad wynagradzania nauczycieli, ustalanie regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom dodatków: motywacyjnego, funkcyjnego i za warunki pracy, coroczna aktualizacja przyznawanych dodatków dla dyrektorów szkół i placówek;
- prowadzenie spraw związanych z awansem zawodowym nauczycieli na stopień nauczyciela mianowanego, powoływanie i obsługa komisji egzaminacyjnej na stopień nauczyciela mianowanego, udział w jej pracach, wydanie zaświadczenia i aktu nadania stopnia awansu zawodowego;
- prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń i aktów nadania stopnia awansu zawodowego;
- prowadzenie spraw w zakresie oceny dyrektora szkoły lub placówki;
- prowadzenie powiatowego Systemu Informacji Oświatowej (SIO);
- prowadzenie spraw związanych ze skierowaniem uczniów do MOW, MOS i nauczania specjalnego;
- prowadzenie spraw związanych ze stypendiami Powiatu Węgorzewskiego;
- koordynowanie naboru do szkól ponadgimnazjalnych/ponadpodstawowych;
- prowadzenie spraw związanych z organizowaniem działalności kulturalnej oraz tworzeniem powiatowych instytucji kultury;
- ustalanie założeń programowo - artystycznych imprez kulturalnych o zasięgu powiatowym oraz nadzorowanie ich organizacji;
- współdziałanie w organizacji świąt i innych uroczystości, imprez artystycznych i rozrywkowych;
- sporządzanie budżetu na realizację zadań w zakresie kultury;
- prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, przekształceniem i likwidacją publicznych zakładów opieki zdrowotnej, nadawaniem statutu oraz sprawowaniem nadzoru;
- organizacja konkursu na stanowisko zastępcy kierownika zakładu w zakładzie, w którym kierownik nie jest lekarzem;
- przygotowanie projektu uchwały o tworzeniu rady społecznej przy szpitalu powiatowym;
- przygotowanie zezwoleń na sprowadzenie zwłok i szczątków z obcego państwa;
- wnioskowanie do projektu planu ratownictwa medycznego opracowanego przez wojewodę;
- sporządzanie informacji i sprawozdań jednostkowych i zbiorczych z programów ochrony zdrowia i NPZ, współpraca z gminami w tym zakresie.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- wymiar czasu pracy - pełny etat;
- w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa będzie poprzedzona zawarciem umowy na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy i pracownik będzie podlegać służbie przygotowawczej, po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej;
- praca jednozmianowa, świadczona wg ustalonego czasu pracy w Regulaminie pracy Starostwa Powiatowego w Węgorzewie;
- miejsce pracy - siedziba Starostwa Powiatowego w Węgorzewie, praca na II piętrze; budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów itp.);
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie poświadczonych własnoręcznie za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających:
- wykształcenie,
- kwalifikacje i umiejętności,
- staż pracy (świadectwa pracy) lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy;
- niepełnosprawność w przypadku osoby niepełnosprawnej przystępującej do konkursu.
- własnoręcznie podpisane oświadczenie* o:
- pełnej zdolności do czynności prawnych;
- korzystaniu z pełni praw publicznych;
- nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku;
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych(…)-„ RODO”
- nieposzlakowanej opinii.
*) zaleca się złożenie wszystkich oświadczeń na jednej karcie.
6. osoba, która zostanie wyłoniona w drodze procedury jest zobowiązana dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-02-08 09:00:00
b. Sposób:
Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: Główny specjalista” należy składać w terminie do 08 lutego 2019 r. do godziny 900 osobiście w sekretariacie Starostwa lub wysłać na adres: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo. Aplikacje zgłaszane drogą elektroniczną oraz które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpływu do Starostwa.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo
VII. Informacje dodatkowe:
- terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego (w zależności od liczby kandydatów przewidywany test i rozmowa kwalifikacyjna) kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie;
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.powiatwegorzewski.pl/ ;
- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zastaną dołączane do jego akt osobowych, w zakresie wymaganym przepisami prawa, pozostałe zostaną zwrócone osobiście;
- dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, którzy w wyniku naboru zostali najwyżej ocenieni i ich dane zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru, przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po upływie wskazanego okresu kandydaci mogą odebrać dokumenty osobiście lub też zostaną im odesłane listem poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru, na pisemną prośbę kandydata;
- pozostali kandydaci, których dane nie zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru mogą odbierać dokumenty osobiście lub też zostaną im odesłane listem poleconym ze zwrotnym poświadczeniem odbioru, na pisemną prośbę kandydata;
- w przypadku nie odebrania dokumentów w terminie wskazanym w punkcie 3 i 4, oraz braku pisemnej prośby o odesłanie dokumentów, zostaną one komisyjnie zniszczone.
- Klauzula informacyjna dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://www.bip.powiatwegorzewski.pl/10019/Przetwarzanie_danych_osobowych/
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Małgorzata Juchniewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-01-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Juchniewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-01-25 16:18:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-01-25 16:20:02 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-03-13 08:45:13 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2736 raz(y) |