ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Węgorzewie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WO.2110.5.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: WO.2110.5.2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Zastępstwo na stanowisko podinspektora w Wydziale Środowiska, Budownictwa i Inwestycji

Miejsce pracy: Węgorzewo

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Środowiska, Budownictwa i Inwestycji

Data udostępnienia: 2019-07-04

Ogłoszono dnia: 2019-07-04

Termin składania dokumentów: 2019-07-16 09:00:00

Nr ogłoszenia: WO.2110.5.2019

Zlecający: Starosta Węgorzewski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie minimum średnie o kierunku: budownictwo, geodezja, geologia, ochrona środowiska, zagospodarowanie przestrzenne, gospodarka nieruchomościami, lub udokumentowane doświadczenie związane z zakresem  zadań wykonywanych na stanowisku;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  6. posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa jednego z państw Unii Europejskiej lub obywatelstwa innego państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
  7. znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej - dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. komunikatywność i otwartość,
  2. rzetelność, sumienność, skrupulatność,
  3. umiejętność dobrej organizacji pracy,
  4. umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących: pozwoleń na budowę lub rozbiórkę obiektów budowlanych,  decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych, przeniesienia decyzji na innego inwestora, zmiany decyzji oraz postępowań wznowieniowych związanych z wyżej wymienionymi decyzjami,
  2. prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących zgłoszenia robót budowlanych oraz zgłoszenia zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych,
  3. przygotowywanie zaświadczeń: o spełnieniu wymagań dla samodzielnych lokali, dla celów dodatku mieszkaniowego oraz innych wynikających z przepisów prawa,
  4. przygotowywanie i wydawanie dzienników budów,
  5. prowadzenie rejestrów,
  6. uczestnictwo w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych,
  7. prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zgody na odstępstwo od przepisów techniczno – budowlanych,
  8. uzgadnianie rozwiązań projektowych obiektów usytuowanych na terenach zamkniętych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. wymiar czasu pracy - pełny etat;
  2. praca jednozmianowa, świadczona wg ustalonego czasu pracy w Regulaminie pracy Starostwa Powiatowego w Węgorzewie;
  3. miejsce pracy - siedziba Starostwa Powiatowego w Węgorzewie, praca na II piętrze; budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy,  podjazdów itp.);
  4. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. kserokopie poświadczonych własnoręcznie za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających:
    1. wykształcenie,
    2. kwalifikacje i umiejętności,
    3. staż pracy (świadectwa pracy) lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy;
    4. niepełnosprawność w przypadku osoby niepełnosprawnej przystępującej do konkursu.
  5. własnoręcznie podpisane oświadczenie* o:
    1. pełnej zdolności do czynności prawnych;
    2. korzystaniu z pełni praw publicznych;
    3. nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    4. stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku;
    5. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych(…)-„ RODO”
    6. nieposzlakowanej opinii.
    *) zaleca się złożenie wszystkich oświadczeń na jednej karcie.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-07-16 09:00:00
b. Sposób:
Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na zastępstwo na stanowisko   podinspektora w Wydziale Środowiska, Budownictwa i Inwestycji”
należy składać w terminie do 16 lipca 2019 r. do godziny 900 osobiście w sekretariacie Starostwa lub wysłać na adres: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo. Aplikacje zgłaszane drogą elektroniczną oraz które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpływu do Starostwa.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo

VII. Informacje dodatkowe:

  1. terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego (w zależności od liczby kandydatów przewidywany test i rozmowa kwalifikacyjna) kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie;
  2. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.powiatwegorzewski.pl/ ;
  3. dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zastaną dołączane do jego akt osobowych, w zakresie wymaganym przepisami prawa, pozostałe zostaną zwrócone osobiście;
  4. dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, którzy w wyniku naboru zostali najwyżej ocenieni i ich dane zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru, przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po upływie wskazanego okresu kandydaci mogą odebrać dokumenty osobiście lub też zostaną im odesłane listem poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru, na pisemną prośbę kandydata;
  5. pozostali kandydaci, których dane nie zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru mogą odbierać dokumenty osobiście lub też zostaną im odesłane listem poleconym ze zwrotnym poświadczeniem odbioru, na pisemną prośbę kandydata;
  6. w przypadku nie odebrania dokumentów w terminie wskazanym w punkcie 3 i 4, oraz braku pisemnej prośby o odesłanie dokumentów, zostaną one komisyjnie zniszczone;
  7. klauzula informacyjna dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://www.bip.powiatwegorzewski.pl/10019/Przetwarzanie_danych_osobowych/

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Węgorzewie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-07-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Irena Fiedosewicz-Stecyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-07-04 15:42:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-07-04 15:44:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-07-17 15:18:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3274 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony