Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WO.2110.4.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: WO.2110.4.2021Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Środowiska, Budownictwa i Inwestycji
Data udostępnienia: 2021-07-06
Ogłoszono dnia: 2021-07-06
Termin składania dokumentów: 2021-07-19 09:00:00
Nr ogłoszenia: WO.2110.4.2021
Zlecający: Starosta Węgorzewski
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- znajomość przepisów:
- ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
- ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska,
- ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody,
- ustawa z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie,
- ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne,
- ustawa z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
- ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach,
- ustawa z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym,
- ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
- ustawa z dnia 12 kwietnia 2018 r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających,
- ustawa z dnia 16 listopada 2016 r. o opłacie skarbowej,
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
7. posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa jednego z państw Unii Europejskiej
lub obywatelstwa innego państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych
przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
8. znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej - dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego.
b. Wymagania dodatkowe:
- preferowane wykształcenie na kierunku gospodarka przestrzenna, geodezja
i kartografia, budownictwo, ochrona środowiska, administracja; - komunikatywność i otwartość,
- rzetelność, sumienność, skrupulatność,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw związanych z:
a) udzieleniem zgody na wycinkę drzew i krzewów,
b) sprawowaniem nadzoru nad gospodarką w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa,
c) naliczaniem ekwiwalentu z tytułu zalesienia gruntów rolnych,
d) dzierżawą polnych obwodów łowieckich,
e) wydawaniem pozwoleń zintegrowanych oraz decyzji o dopuszczalnym poziomie emisji zanieczyszczeń,
f) przyjmowaniem zgłoszeń instalacji emitującej zanieczyszczenia,
g) rekultywacją gruntów rolnych i leśnych,
h) przyjmowaniem zgłoszeń budowy i wykonania innych robót budowlanych, zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części oraz rozbiórki obiektu budowlanego,
i) wydawaniem kart wędkarskich i łowiectwa podwodnego,
j) wydawaniem zaświadczeń o objęciu działki uproszczonym planem urządzania lasu,
k) wydawaniem zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów,
l) rejestracją jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m,
ł) sprawowaniem nadzoru nad spółkami wodnymi,
m) prowadzeniem sprawozdawczości z zakresu wykonywanych zadań.
2. Wykonywanie innych czynności służbowych doraźnie zleconych przez przełożonych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- wymiar czasu pracy - pełny etat;
- w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa będzie poprzedzona zawarciem umowy na czas określony nie dłuższy niż
6 miesięcy i pracownik będzie podlegać służbie przygotowawczej, po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej; - praca jednozmianowa, świadczona wg ustalonego czasu pracy w Regulaminie pracy Starostwa Powiatowego w Węgorzewie;
- miejsce pracy - siedziba Starostwa Powiatowego w Węgorzewie, praca na pierwszym piętrze; budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów itp.);
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie poświadczonych własnoręcznie za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających:
a) wykształcenie,
b) kwalifikacje i umiejętności,
c) niepełnosprawność w przypadku osoby niepełnosprawnej przystępującej
do konkursu. - własnoręcznie podpisane oświadczenie* o:
- pełnej zdolności do czynności prawnych;
- korzystaniu z pełni praw publicznych;
- nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku;
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych(…)-„ RODO”
- nieposzlakowanej opinii.
*) zaleca się złożenie wszystkich oświadczeń na jednej karcie.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-07-19 09:00:00
b. Sposób:
Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Wydziale Środowiska, Budownictwa i Inwestycji” należy składać w terminie do 19 lipca 2021 r. do godziny 900 osobiście w sekretariacie Starostwa (urna)lub wysłać na adres: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo. Aplikacje zgłaszane drogą elektroniczną oraz które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpływu do Starostwa.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo
VII. Informacje dodatkowe:
- o terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego (w zależności od liczby kandydatów przewidywany test i rozmowa kwalifikacyjna) kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie;
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.powiatwegorzewski.pl/ ;
- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zastaną dołączane do jego akt osobowych, w zakresie wymaganym przepisami prawa, pozostałe zostaną zwrócone osobiście;
- dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, którzy w wyniku naboru zostali najwyżej ocenieni i ich dane zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru, przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po upływie wskazanego okresu kandydaci mogą odebrać dokumenty osobiście lub też zostaną im odesłane listem poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru, na pisemną prośbę kandydata;
- pozostali kandydaci, których dane nie zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru mogą odbierać dokumenty osobiście lub też zostaną im odesłane listem poleconym ze zwrotnym poświadczeniem odbioru, na pisemną prośbę kandydata;
- w przypadku nie odebrania dokumentów w terminie wskazanym w punkcie 3 i 4, oraz braku pisemnej prośby o odesłanie dokumentów, zostaną one komisyjnie zniszczone;
- klauzula informacyjna dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://www.bip.powiatwegorzewski.pl/10019/Przetwarzanie_danych_osobowych/
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-07-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Irena Fiedosewicz-Stecyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-07-06 14:58:44 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Krzysztof Karpiński |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-07-06 15:00:20 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Krzysztof Karpiński |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-07-26 11:04:07 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1913 raz(y) |