ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Węgorzewie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WO.2110.4.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: WO.2110.4.2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Środowiska, Budownictwa i Inwestycji

Data udostępnienia: 2021-07-06

Ogłoszono dnia: 2021-07-06

Termin składania dokumentów: 2021-07-19 09:00:00

Nr ogłoszenia: WO.2110.4.2021

Zlecający: Starosta Węgorzewski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  6. znajomość przepisów:
  • ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
  • ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska,
  • ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody,
  • ustawa z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie,
  • ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne,
  • ustawa z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
  • ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach,
  • ustawa z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym,
  • ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
  • ustawa z dnia 12 kwietnia 2018 r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających,
  • ustawa z dnia 16 listopada 2016 r. o opłacie skarbowej,
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
       7. posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa jednego z państw Unii Europejskiej
lub obywatelstwa innego państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych
przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
        8. znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej - dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. preferowane wykształcenie na kierunku gospodarka przestrzenna, geodezja
    i kartografia,  budownictwo, ochrona środowiska, administracja;
  2. komunikatywność i otwartość,
  3. rzetelność, sumienność, skrupulatność,
  4. umiejętność dobrej organizacji pracy,
  5. umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie spraw związanych z:
a)  udzieleniem zgody  na wycinkę drzew i krzewów,
b) sprawowaniem nadzoru nad gospodarką w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa,
c) naliczaniem ekwiwalentu z tytułu zalesienia gruntów rolnych,
d) dzierżawą polnych obwodów łowieckich,
e) wydawaniem pozwoleń zintegrowanych oraz decyzji o dopuszczalnym poziomie emisji zanieczyszczeń,
f) przyjmowaniem zgłoszeń instalacji emitującej zanieczyszczenia,
g) rekultywacją gruntów rolnych i leśnych,
h) przyjmowaniem zgłoszeń budowy i wykonania innych robót budowlanych, zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części oraz rozbiórki obiektu budowlanego,
i) wydawaniem kart wędkarskich i łowiectwa podwodnego,
j) wydawaniem zaświadczeń o objęciu działki uproszczonym planem urządzania lasu,
k) wydawaniem zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów,
l) rejestracją jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m,
ł) sprawowaniem nadzoru nad spółkami wodnymi,
m) prowadzeniem sprawozdawczości z zakresu wykonywanych zadań.
2. Wykonywanie innych czynności służbowych doraźnie zleconych przez przełożonych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. wymiar czasu pracy - pełny etat;
  2. w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa będzie poprzedzona zawarciem umowy na czas określony nie dłuższy niż
    6 miesięcy i pracownik będzie podlegać służbie przygotowawczej, po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej;
  3. praca jednozmianowa, świadczona wg ustalonego czasu pracy w Regulaminie pracy Starostwa Powiatowego w Węgorzewie;
  4. miejsce pracy - siedziba Starostwa Powiatowego w Węgorzewie, praca na pierwszym piętrze; budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy,  podjazdów itp.);
  5. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. kserokopie poświadczonych własnoręcznie za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających:
    a) wykształcenie,
    b) kwalifikacje i umiejętności,
    c) niepełnosprawność w przypadku osoby niepełnosprawnej przystępującej
    do konkursu.
  5. własnoręcznie podpisane oświadczenie* o:
    1. pełnej zdolności do czynności prawnych;
    2. korzystaniu z pełni praw publicznych;
    3. nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
      z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    4. stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku;
    5.  wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych(…)-„ RODO”
    6. nieposzlakowanej opinii.
    *) zaleca się złożenie wszystkich oświadczeń na jednej karcie.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-07-19 09:00:00
b. Sposób:
Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Wydziale Środowiska, Budownictwa i Inwestycji” należy składać w terminie do 19 lipca 2021 r. do godziny 900 osobiście w sekretariacie Starostwa (urna)lub wysłać na adres: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo. Aplikacje zgłaszane drogą elektroniczną oraz które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpływu do Starostwa.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo

VII. Informacje dodatkowe:

  1. o terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego (w zależności od liczby kandydatów przewidywany test i rozmowa kwalifikacyjna) kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie;
  2. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.powiatwegorzewski.pl/ ;
  3. dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zastaną dołączane do jego akt osobowych, w zakresie wymaganym przepisami prawa, pozostałe zostaną zwrócone osobiście;
  4. dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, którzy w wyniku naboru zostali najwyżej ocenieni i ich dane zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru, przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po upływie wskazanego okresu kandydaci mogą odebrać dokumenty osobiście lub też zostaną im odesłane listem poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru, na pisemną prośbę kandydata;
  5. pozostali kandydaci, których dane nie zostały umieszczone w protokole                            z przeprowadzonego naboru mogą odbierać dokumenty osobiście lub też zostaną im odesłane listem poleconym ze zwrotnym poświadczeniem odbioru, na pisemną prośbę kandydata;
  6. w przypadku nie odebrania dokumentów w terminie wskazanym w punkcie 3 i 4, oraz braku pisemnej prośby o odesłanie dokumentów, zostaną one komisyjnie zniszczone;
  7. klauzula informacyjna dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://www.bip.powiatwegorzewski.pl/10019/Przetwarzanie_danych_osobowych/

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Węgorzewie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-07-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Irena Fiedosewicz-Stecyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-07-06 14:58:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Krzysztof Karpiński
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-07-06 15:00:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Krzysztof Karpiński
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-07-26 11:04:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1913 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony