ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Węgorzewie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WO.2110.6.2021AGDrukuj informację Ogłoszenie numer: WO.2110.6.2021AG

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Środowiska, Budownictwa i Inwestycji

Data udostępnienia: 2021-11-04

Ogłoszono dnia: 2021-11-04

Termin składania dokumentów: 2021-11-19 09:00:00

Nr ogłoszenia: WO.2110.6.2021AG

Zlecający: Starosta Węgorzewski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wymagania niezbędne
  1. wykształcenie wyższe o kierunku: budownictwo, geodezja, geologia, ochrona środowiska, zagospodarowanie przestrzenne, gospodarka nieruchomościami, prawo, administracja;
  2. udokumentowany staż pracy min. 3 lata
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. nieposzlakowana opinia;
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  7. znajomość przepisów:
  • ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
  • ustawa z dnia 16 listopada 2016 r. o opłacie skarbowej,
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,
      8. posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa jednego z państw Unii Europejskiej
lub obywatelstwa innego państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych
przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
      9. znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach
           o służbie cywilnej - dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. komunikatywność i otwartość,
  2. rzetelność, sumienność, skrupulatność,
  3. umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy,
  4. umiejętność pracy w zespole;
  5. biegła znajomość obsługi komputera.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących: pozwoleń na budowę lub rozbiórkę obiektów budowlanych,  decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych, przeniesienia decyzji na innego inwestora, zmiany decyzji oraz postępowań wznowieniowych związanych z wyżej wymienionymi decyzjami,
  2. prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących zgłoszenia robót budowlanych oraz zgłoszenia zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych,
  3. przygotowywanie zaświadczeń: o spełnieniu wymagań dla samodzielnych lokali, dla celów dodatku mieszkaniowego oraz innych wynikających z przepisów prawa,
  4. przygotowywanie i wydawanie dzienników budów,
  5. prowadzenie rejestrów,
  6. uczestnictwo w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych,
  7. prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zgody na odstępstwo od przepisów techniczno – budowlanych,
  8. uzgadnianie rozwiązań projektowych obiektów usytuowanych na terenach zamkniętych,
  9. prowadzenie sprawozdawczości związanej z zajmowanym stanowiskiem,
prowadzenie spraw związanych z informacją publiczną na zajmowanym stanowisku.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. wymiar czasu pracy - pełny etat;
  2. w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa będzie poprzedzona zawarciem umowy na czas określony nie dłuższy niż
    6 miesięcy i pracownik będzie podlegać służbie przygotowawczej, po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej;
  3. praca jednozmianowa, świadczona wg ustalonego czasu pracy w Regulaminie pracy Starostwa Powiatowego w Węgorzewie;
  4. miejsce pracy - siedziba Starostwa Powiatowego w Węgorzewie, praca na pierwszym piętrze; budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy,  podjazdów itp.);
  5. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
  6. przewidywany termin rozpoczęcia pracy – 1 grudnia 2021 r.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. kserokopie poświadczonych własnoręcznie za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających:
    a) wykształcenie,
    b) kwalifikacje i umiejętności,
    c) niepełnosprawność w przypadku osoby niepełnosprawnej przystępującej do konkursu.
  5. własnoręcznie podpisane oświadczenie* o:
    1. pełnej zdolności do czynności prawnych;
    2. korzystaniu z pełni praw publicznych;
    3. nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    4. stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku;
    5.  wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych(…)-„ RODO”
    6. nieposzlakowanej opinii.
    *) zaleca się złożenie wszystkich oświadczeń na jednej karcie.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-11-19 09:00:00
b. Sposób:
Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: Inspektor w Wydziale Środowiska, Budownictwa i Inwestycji” należy składać
w terminie do 19 listopada 2021 r. do godziny 900 osobiście w sekretariacie Starostwa (urna) lub wysłać na adres: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo. Aplikacje zgłaszane drogą elektroniczną oraz które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpływu do Starostwa.
c. Miejsce:
Sekretariat Starostwa Powiatowego w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo

VII. Informacje dodatkowe:

  1. o terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego (w zależności od liczby kandydatów przewidywany test i rozmowa kwalifikacyjna) kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie;
  2. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.powiatwegorzewski.pl/ ;
  3. dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zastaną dołączane do jego akt osobowych, w zakresie wymaganym przepisami prawa, pozostałe zostaną zwrócone osobiście;
  4. dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, którzy w wyniku naboru zostali najwyżej ocenieni i ich dane zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru, przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po upływie wskazanego okresu kandydaci mogą odebrać dokumenty osobiście lub też zostaną im odesłane listem poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru, na pisemną prośbę kandydata;
  5. pozostali kandydaci, których dane nie zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru mogą odbierać dokumenty osobiście lub też zostaną im odesłane listem poleconym ze zwrotnym poświadczeniem odbioru, na pisemną prośbę kandydata;
  6. w przypadku nie odebrania dokumentów w terminie wskazanym w punkcie 3 i 4, oraz braku pisemnej prośby o odesłanie dokumentów, zostaną one komisyjnie zniszczone;
  7. klauzula informacyjna dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://www.bip.powiatwegorzewski.pl/10019/Przetwarzanie_danych_osobowych/

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Węgorzewie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-11-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Juchniewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-11-04 08:04:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Karol Kładko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-11-04 08:08:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Karol Kładko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-11-24 13:36:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1291 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony