Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2022Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Węgorzewo
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Dom Pomocy Społecznej w Węgorzewie
Data udostępnienia: 2022-02-23
Ogłoszono dnia: 2022-02-23
Termin składania dokumentów: 2022-03-11 11:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2022
Zlecający: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Węgorzewie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe, średnie o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na stanowisku
- udokumentowany staż pracy min. 3 lata w tym co najmniej roczny staż pracy na stanowisku związanym z obsługą kadrową, lub na podobnym stanowisku.
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- znajomość przepisów w zakresie: kodeksu pracy ,ubezpieczeń społecznych, ochrony danych osobowych,
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa Unii Europejskiej lub obywatelstwa państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ( w przypadku braku obywatelstwa polskiego – posiadanie znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej);
b. Wymagania dodatkowe:
1. komunikatywność, otwartość, cierpliwość,
2. rzetelność, sumienność, skrupulatność,
3. umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy,
4. samodzielność,
5. umiejętność pracy w zespole,
6. biegła znajomość obsługi komputera
7. odporność na sytuacje stresowe
2. rzetelność, sumienność, skrupulatność,
3. umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy,
4. samodzielność,
5. umiejętność pracy w zespole,
6. biegła znajomość obsługi komputera
7. odporność na sytuacje stresowe
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu zadań wykonywanych na stanowisku należy:
• kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników,
• przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunków pracy,
• współpracowanie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu emerytalno-rentowego,
• ustalanie uprawnień pracowniczych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (m.in. karty urlopowe, nagrody jubileuszowe, itp.),
• prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich,
• prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej/ zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin,
• wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika,
• rozliczanie pracowników z wykorzystywanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, itp., stosowanie przepisów Kodeksu Pracy,
• prowadzenie archiwum zakładowego
• obsługa programu kadrowego ARISKO oraz PŁATNIK.
• kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników,
• przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunków pracy,
• współpracowanie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu emerytalno-rentowego,
• ustalanie uprawnień pracowniczych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (m.in. karty urlopowe, nagrody jubileuszowe, itp.),
• prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich,
• prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej/ zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin,
• wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika,
• rozliczanie pracowników z wykorzystywanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, itp., stosowanie przepisów Kodeksu Pracy,
• prowadzenie archiwum zakładowego
• obsługa programu kadrowego ARISKO oraz PŁATNIK.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1. wymiar czasu pracy - pełny etat;
2. w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa będzie poprzedzona zawarciem umowy na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy i pracownik będzie podlegać służbie przygotowawczej, po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej;
3. praca jednozmianowa, świadczona wg ustalonego czasu pracy w Regulaminie
pracy DPS w Węgorzewie;
4. miejsce pracy – biuro Domu Pomocy Społecznej w Węgorzewie, praca na drugim piętrze; budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów itp.);
5. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
6. przewidywany termin rozpoczęcia pracy – 01.04.2022 r.
2. w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa będzie poprzedzona zawarciem umowy na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy i pracownik będzie podlegać służbie przygotowawczej, po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej;
3. praca jednozmianowa, świadczona wg ustalonego czasu pracy w Regulaminie
pracy DPS w Węgorzewie;
4. miejsce pracy – biuro Domu Pomocy Społecznej w Węgorzewie, praca na drugim piętrze; budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów itp.);
5. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
6. przewidywany termin rozpoczęcia pracy – 01.04.2022 r.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny;
2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4. kserokopie poświadczonych własnoręcznie za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających:
a) wykształcenie,
b) kwalifikacje i umiejętności,
c) niepełnosprawność w przypadku osoby niepełnosprawnej przystępującej do konkursu.
5. własnoręcznie podpisane oświadczenie* o:
a. pełnej zdolności do czynności prawnych;
b. korzystaniu z pełni praw publicznych;
c. nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d. stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku;
e. nieposzlakowanej opinii.
f. klauzula informacyjna dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych wraz z kwestionariuszem osobowym dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( do pobrania na stronie internetowej : http://wegorzewo.naszdps.pl/informacje-o-naborze)
*) zaleca się złożenie wszystkich oświadczeń na jednej karcie.
2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4. kserokopie poświadczonych własnoręcznie za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających:
a) wykształcenie,
b) kwalifikacje i umiejętności,
c) niepełnosprawność w przypadku osoby niepełnosprawnej przystępującej do konkursu.
5. własnoręcznie podpisane oświadczenie* o:
a. pełnej zdolności do czynności prawnych;
b. korzystaniu z pełni praw publicznych;
c. nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d. stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku;
e. nieposzlakowanej opinii.
f. klauzula informacyjna dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych wraz z kwestionariuszem osobowym dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( do pobrania na stronie internetowej : http://wegorzewo.naszdps.pl/informacje-o-naborze)
*) zaleca się złożenie wszystkich oświadczeń na jednej karcie.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-03-11 11:00:00
b. Sposób:
Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: podinspektor do spraw pracowniczych” należy składać w terminie do 11 marca 2022 r. do godziny 1100 osobiście w sekretariacie DPS lub wysłać na adres: Dom Pomocy Społecznej w Węgorzewie , ul. 11 Listopada 12, 11-600 Węgorzewo. Aplikacje zgłaszane drogą elektroniczną oraz które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpływu do DPS.
c. Miejsce:
Dom Pomocy Społecznej w Węgorzewie, ul. 11 Listopada 12, 11-600 Węgorzewo
VII. Informacje dodatkowe:
1. o terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego (w zależności od liczby kandydatów przewidywany test lub rozmowa kwalifikacyjna) kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie;
2. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej w zakładce Informacje o naborze ; http://wegorzewo.naszdps.pl/bip/informacje-o-naborze
3. dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zastaną dołączane do jego akt osobowych, w zakresie wymaganym przepisami prawa, pozostałe zostaną zwrócone osobiście;
4. dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, którzy w wyniku naboru zostali najwyżej ocenieni i ich dane zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru, przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po upływie wskazanego okresu kandydaci mogą odebrać dokumenty osobiście lub też zostaną im odesłane listem poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru, na pisemną prośbę kandydata;
5. pozostali kandydaci, których dane nie zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru mogą odbierać dokumenty osobiście lub też zostaną im odesłane listem poleconym ze zwrotnym poświadczeniem odbioru, na pisemną prośbę kandydata;
6. w przypadku nie odebrania dokumentów w terminie wskazanym w punkcie 3 i 4, oraz braku pisemnej prośby o odesłanie dokumentów, zostaną one komisyjnie zniszczone;
7. W przypadku wyłonienia kandydata na ww. stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć dokumenty w oryginale poświadczające wykształcenie, nabyte umiejętności oraz świadectwa pracy.
2. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej w zakładce Informacje o naborze ; http://wegorzewo.naszdps.pl/bip/informacje-o-naborze
3. dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zastaną dołączane do jego akt osobowych, w zakresie wymaganym przepisami prawa, pozostałe zostaną zwrócone osobiście;
4. dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, którzy w wyniku naboru zostali najwyżej ocenieni i ich dane zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru, przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po upływie wskazanego okresu kandydaci mogą odebrać dokumenty osobiście lub też zostaną im odesłane listem poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru, na pisemną prośbę kandydata;
5. pozostali kandydaci, których dane nie zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru mogą odbierać dokumenty osobiście lub też zostaną im odesłane listem poleconym ze zwrotnym poświadczeniem odbioru, na pisemną prośbę kandydata;
6. w przypadku nie odebrania dokumentów w terminie wskazanym w punkcie 3 i 4, oraz braku pisemnej prośby o odesłanie dokumentów, zostaną one komisyjnie zniszczone;
7. W przypadku wyłonienia kandydata na ww. stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć dokumenty w oryginale poświadczające wykształcenie, nabyte umiejętności oraz świadectwa pracy.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-02-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Monika Józefowicz-Pilch |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-02-23 17:02:00 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karol Kładko |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-02-23 17:02:13 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karol Kładko |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-03-23 18:04:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1353 raz(y) |