Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WO.2110.1.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: WO.2110.1.2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Finansowym
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Finansowy
Data udostępnienia: 2023-01-04
Ogłoszono dnia: 2023-01-04
Termin składania dokumentów: 2023-01-17 09:00:00
Nr ogłoszenia: WO.2110.1.2023
Zlecający: Starosta Węgorzewski
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie średnie ekonomiczne oraz co najmniej 3 lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe z zakresu: ekonomii, rachunkowości, marketingu i zarządzania, finansów publicznych;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego;
- posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa jednego z państw Unii Europejskiej lub obywatelstwa innego państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
- znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej - dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego.
b. Wymagania dodatkowe:
- Co najmniej roczne zatrudnienie w księgowości,
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- biegła znajomość obsługi komputera;
- umiejętność organizacji pracy własnej, interpretacji i stosowania przepisów prawa.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Zgłaszanie, wyrejestrowywanie i zgłaszanie zmian danych pracowników Starostwa Powiatowego oraz innych osób zatrudnianych na podstawie umowę-zlecenie i umowę o dzieło przez Starostwo. Sporządzanie i podpisywanie z upoważnienia Starosty deklaracji i informacji w tym zakresie przekazywanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędów Skarbowych i PFRON.
- Sporządzanie list płac, dokonywanie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych, rozliczeń tytułu składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu wynagrodzeń pracowników Starostwa i innych należności wypłacanych przez Starostwo (np. diety Radnych) – prowadzenie imiennych kart wynagrodzeń i innej niezbędnej dokumentacji zgodnie z obowiązującym w Starostwie rzeczowym wykazem akt, bieżące archiwizowanie zapisów sporządzonych w oprogramowaniu dotyczącym płac w sposób umożliwiający odtworzenie dokumentów na wypadek awarii lub zniszczenia danych.
- Dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z tytułu należności Starostwa z tytułu wynagrodzeń i zasiłków wobec ZUS i US.
- Wydawanie zaświadczeń o zarobkach.
- Sporządzanie wniosków o refundację wynagrodzeń wynikających z umów zawartych przez Starostwo.
- Wprowadzanie danych do oprogramowania dostarczonego przez bank i przygotowywanie przelewów w zakresie dokumentów prowadzonych na stanowisku pracy oraz odbieranie i uzgadnianie wyciągów bankowych dotyczących rachunków budżetu powiatu.
- Prowadzenie księgowości organu budżetu powiatu, w tym:
- przeprowadzanie kontroli wstępnej dokumentów księgowych przyjmowanych do księgowania,
- terminowe sporządzanie i dekretowanie dokumentów księgowych dotyczących organu (budżetu powiatu) w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji księgowych oraz ich bezpieczeństwo,
- księgowanie dokumentów księgowych w obowiązującym w Starostwie systemie na kontach syntetycznych,
- sporządzanie zestawień obrotów i sald,
- prowadzenie ewidencji analitycznej dotyczącej:
- rozliczenia dochodów budżetowych – wg. jednostek organizacyjnych,
- rozliczenia wydatków budżetowych – wg. jednostek organizacyjnych,
- dochodów – wg. poszczególnych ich rodzajów,
- wydatków – wg. jednostek organizacyjnych,
- przychodów – wg. poszczególnych tytułów,
- rozchodów – wg. poszczególnych tytułów,
f) rozliczanie dotacji na zadania zlecone.
- Współudział w sporządzaniu sprawozdań budżetowych z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorządu terytorialnego, w tym:
- przygotowanie danych, w postaci informatycznej, do sporządzania sprawozdań z wykonania planu dochodów i wydatków organu powiatu,
- przygotowanie danych, w postaci informatycznej, do sporządzania sprawozdań o dotacjach z zakresu administracji rządowej.
- Prowadzenie podręcznego, aktualnego zbioru przepisów obowiązujących przy wykonywanych czynnościach.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Wymiar czasu pracy - pełny etat;
- zatrudnienie od 05.02.2023 r.
- w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa będzie poprzedzona zawarciem umowy na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy i pracownik będzie podlegać służbie przygotowawczej, po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej;
- praca jednozmianowa, świadczona wg ustalonego czasu pracy w Regulaminie pracy Starostwa Powiatowego w Węgorzewie;
- miejsce pracy - siedziba Starostwa Powiatowego w Węgorzewie, praca na II piętrze; budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów itp.);
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny;
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie poświadczonych własnoręcznie za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających:
a) wykształcenie,
b) kwalifikacje i umiejętności,
c) staż pracy (świadectwa pracy) lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy;
d) niepełnosprawność w przypadku osoby niepełnosprawnej przystępującej do konkursu. - własnoręcznie podpisane oświadczenie* o:
- pełnej zdolności do czynności prawnych;
- korzystaniu z pełni praw publicznych;
- nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku;
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych(…)-„ RODO”
- nieposzlakowanej opinii.
*) zaleca się złożenie wszystkich oświadczeń na jednej karcie.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-01-17 09:00:00
b. Sposób:
Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Wydziale Finansowym”- należy składać w terminie do 17.01.2023 r. 2023 r. do godziny 900 osobiście w sekretariacie Starostwa lub wysłać na adres: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo. Aplikacje zgłaszane drogą elektroniczną oraz które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpływu do Starostwa.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo
VII. Informacje dodatkowe:
- O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego (w zależności od liczby kandydatów przewidywany test i rozmowa kwalifikacyjna) kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie;
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.powiatwegorzewski.pl/ ;
- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zastaną dołączane do jego akt osobowych, w zakresie wymaganym przepisami prawa, pozostałe zostaną zwrócone osobiście;
- dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, którzy w wyniku naboru zostali najwyżej ocenieni i ich dane zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru, przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po upływie wskazanego okresu kandydaci mogą odebrać dokumenty osobiście lub też zostaną im odesłane listem poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru, na pisemną prośbę kandydata;
- pozostali kandydaci, których dane nie zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru mogą odbierać dokumenty osobiście lub też zostaną im odesłane listem poleconym ze zwrotnym poświadczeniem odbioru, na pisemną prośbę kandydata;
- w przypadku nie odebrania dokumentów w terminie wskazanym w punkcie 3 i 4, oraz braku pisemnej prośby o odesłanie dokumentów, zostaną one komisyjnie zniszczone;
- klauzula informacyjna dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://www.bip.powiatwegorzewski.pl/10019/Przetwarzanie_danych_osobowych/
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-01-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Irena Fiedosewicz - Stecyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-01-05 08:16:59 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karol Kładko |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-01-05 08:17:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karol Kładko |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-01-18 11:07:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 596 raz(y) |