Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ZDP.1111.01.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: ZDP.1111.01.2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Zarząd Dróg Powiatowych w Ogonkach
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Zarząd Dróg Powiatowych w Ogonkach
Data udostępnienia: 2023-02-07
Ogłoszono dnia: 2023-02-07
Termin składania dokumentów: 2023-02-17 11:00:00
Nr ogłoszenia: ZDP.1111.01.2023
Zlecający: Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe (preferowane drogownictwo, budownictwo, geodezja administracja),
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określone stanowisko,
- znajomość ustawy o drogach publicznych, prawo o ruchu drogowym, kodeks postępowania administracyjnego,
- prawo jazdy kat. B,
- biegła obsługa komputera
b. Wymagania dodatkowe:
- odporność na sytuacje stresowe
- umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy,
- samodzielność,
- zaangażowanie w realizację działań,
- umiejętność pracy w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Wydawanie decyzji i postanowień.
- Prowadzenie rejestrów.
- Prowadzenie sprawozdawczości związanej z zajmowanym stanowiskiem.
- Prowadzenie ewidencji dróg oraz gromadzenie danych i przechowywanie dokumentacji technicznej dotyczącej dróg i mostów.
- Podejmowanie czynności w zakresie zarządzania ruchem, w szczególności:
- sporządzanie projektów organizacji ruchu;
- weryfikacja projektów organizacji ruchu i dokumentacji technicznej;
- przekazywanie zatwierdzonych projektów organizacji ruchu do realizacji;
- nadzór nad zgodnością istniejącej organizacji ruchu,
- Opiniowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, projektów decyzji o warunkach zabudowy, ustaleniach inwestycji celu publicznego;
- Uzgadnianie warunków korzystania z przystanków autobusowych,
- Wykonywanie czynności kancelaryjnych, udzielanie informacji telefonicznych, sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- wymiar czasu pracy – pełny etat,
- miejsce pracy – Zarząd Dróg Powiatowych w Ogonkach, budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- przewidywany termin zatrudnienia – marzec 2023 r.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, wg wzoru załączonego do ogłoszenia,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i staż pracy,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie kandydat , iż nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
- klauzula dotycząca przetwarzania danych osobowych dla osoby ubiegające się o zatrudnienie wg załączonego wzoru do ogłoszenia,
- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji wg załączonego wzoru do ogłoszenia,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-02-17 11:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić dane osoby składającej ofertę wraz z dopiskiem: „Nabór na stanowisko – Podinspektor” listownie lub osobiście w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Ogonkach, Ogonki 6, 11-600 Węgorzewo w terminie do dnia 17.02.2023 r. do godziny 11.00. Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Wymagane własnoręczne podpisy na składanych oświadczeniach. Oferty odrzucone w postępowaniu kwalifikacyjnym zostaną zniszczone po zakończeniu postępowania.
VII. Informacje dodatkowe:
1. O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
2. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych w zakresie wymaganym przepisami prawa, pozostałe zostaną zwrócone osobiście.
3. W przypadku wyłonienia kandydata na w/w stanowisko pracy, kandydat przed zawarciem stosunku pracy winien dostarczyć dokumenty w oryginale poświadczające wykształcenie, nabyte umiejętności oraz świadectwa pracy.
Link do postępowania: http://zdpogonki.bipstrona.pl/cms/16567/nabor_do_pracyZałączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ZDP.1111.01.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: ZDP.1111.01.2023
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-02-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marta Wasilewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-02-07 09:40:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Rafał Gasik |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-02-07 09:43:27 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karol Kładko |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-03-01 09:12:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 540 raz(y) |