ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Węgorzewie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WO.2110.6.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: WO.2110.6.2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Audytor Wewnętrzny

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie

Wymiar etatu: 1/2

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2023-12-15

Ogłoszono dnia: 2023-12-15

Termin składania dokumentów: 2023-12-27 10:00:00

Nr ogłoszenia: WO.2110.6.2023

Zlecający: Starosta Węgorzewski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. nie była karana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. wykształcenie wyższe;
  5. nieposzlakowana opinia;
  6. co najmniej 10 letni staż pracy (w ramach stosunku pracy) w jednostkach administracji publicznej;
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
  8. posiadanie następujących kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
  1. jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
  2. złożony w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
            c)   uprawnienia biegłego rewidenta, lub
d)  dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych. Za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego, o której mowa powyżej, uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego; realizacją czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016r. o Krajowej Administracji Skarbowej (t.j Dz.U. 2023r. poz. 615); nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994r. o Najwyższej Izbie Kontroli (t.j. Dz.U. 2022r. poz. 623 ze zm.).
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów prawa:
    a) ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie powiatowym,
    b) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,
    c) ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości,
    d) ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego,
    e) ustawy z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych;
  2. posiadanie co najmniej 5 letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku audytora wewnętrznego w jednostkach administracji publicznej;
  3. znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego;
  4. wiedza z zakresu metodologii przeprowadzania audytu wewnętrznego;
  5. znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych - Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 grudnia 2016r. (Dziennik Urzędowy Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 16 grudnia 2016r., poz. 28);
  6. znajomość standardów kontroli zarządczej - Komunikat Nr 23 Ministra Finansów              z dnia 16 grudnia 2009r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych (Dziennik Urzędowy Ministra Finansów Nr 15, poz. 84);
  7. umiejętność przeprowadzania analizy dokumentów i formułowania wniosków;
  8. komunikatywność, wysoka kultura osobista;
  9. obiektywizm, odpowiedzialność, dyspozycyjność;
  10. zaangażowanie, systematyczność, odporność na stres;
  11. umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji i wyciągania wniosków;
  12. umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  13. umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy;
  14. znajomość programów biurowych MS Office.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) prowadzenie audytu wewnętrznego w Starostwie i w powiatowych jednostkach organizacyjnych w odniesieniu do realizowanych celów i zadań, a w szczególności:
a) dokonywanie obiektywnej i niezależnej oceny kontroli zarządczej w obszarze ryzyka objętym zadaniem audytowym pod względem adekwatności, skuteczności   i efektywności;
b) czynności doradcze w celu poprawy funkcjonowania Starostwa w zakresie jego działalności;
2) przedstawianie Staroście planu audytu na rok następny oraz sprawozdania z wykonania audytu za rok poprzedni;
3) realizacja zadań audytowych zgodnie z zatwierdzonym planem audytu wewnętrznego;
4) w przypadku wystąpienia nowych ryzyk lub też zmiany oceny ryzyka, realizacja zadań pozaplanowych w uzgodnieniu ze Starostą;
5) wykonywanie czynności doradczych na wniosek Starosty lub z własnej inicjatywy;
6) współpraca, koordynowanie działań z audytorami zewnętrznymi i innymi instytucjami kontrolnymi;
7) opiniowanie na wniosek zainteresowanych wdrażanych w Starostwie procedur.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. z wybranym kandydatem zostanie zawarta umowa o pracę na 1/2 etatu;
  2. planowany termin zatrudnienia styczeń 2024 rok;
  3. praca biurowa przy monitorze ekranowym, jednozmianowa;
  4. praca w siedzibie Starostwa Powiatowego w Węgorzewie przy ul. 3 Maja 17B w Węgorzewie i poza siedzibą;
  5. warunki wynagrodzenia zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021r. w sprawie wynagrodzeń pracowników samorządowych (t.j. Dz.U. z 2021r. poz. 1960 ze zm.) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Starostwie Powiatowym w Węgorzewie, wprowadzonym Zarządzeniem Nr 12/2023 Starosty Węgorzewskiego z dnia 30 czerwca 2023r.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

Powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. kserokopie poświadczonych własnoręcznie za zgodność z oryginałem dokumentów, opatrzone datą, potwierdzających:
    1. wykształcenie,
    2. kwalifikacje i umiejętności, 
    3. staż pracy (świadectwa pracy) lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy, doświadczenie zawodowe na stanowisku audytora wewnętrznego,
    4. niepełnosprawność w przypadku osoby niepełnosprawnej przystępującej  do konkursu.
  5. własnoręcznie podpisane oświadczenie* opatrzone datą, o:
    1. pełnej zdolności do czynności prawnych;
    2. korzystaniu z pełni praw publicznych;
    3. nie karaniu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    4. stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku;
    5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
    6.  wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych(…)-„ RODO”
    7. nieposzlakowanej opinii.
*) zaleca się złożenie wszystkich oświadczeń na jednej karcie.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-12-27 10:00:00
b. Sposób:
Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze: audytor wewnętrzny”- należy składać w terminie do 27 grudnia 2023 r. do godziny 1000 osobiście w sekretariacie Starostwa lub wysłać na adres: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo. Aplikacje zgłaszane drogą elektroniczną oraz które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpływu do Starostwa.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo

VII. Informacje dodatkowe:

  1. o terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego (w zależności od liczby kandydatów przewidywany test i rozmowa kwalifikacyjna) kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie;
  2. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.powiatwegorzewski.pl/ ;
  3. dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zastaną dołączane do jego akt osobowych, w zakresie wymaganym przepisami prawa, pozostałe zostaną zwrócone osobiście;
  4. dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, którzy w wyniku naboru zostali najwyżej ocenieni i ich dane zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru, przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po upływie wskazanego okresu kandydaci mogą odebrać dokumenty osobiście lub też zostaną im odesłane listem poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru, na pisemną prośbę kandydata;
  5. pozostali kandydaci, których dane nie zostały umieszczone w protokole                            z przeprowadzonego naboru mogą odbierać dokumenty osobiście lub też zostaną im odesłane listem poleconym ze zwrotnym poświadczeniem odbioru, na pisemną prośbę kandydata;
  6. w przypadku nie odebrania dokumentów w terminie wskazanym w punkcie 3 i 4, oraz braku pisemnej prośby o odesłanie dokumentów, zostaną one komisyjnie zniszczone;
  7. klauzula informacyjna dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://www.bip.powiatwegorzewski.pl/10019/Przetwarzanie_danych_osobowych/

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Węgorzewie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Juchniewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-15 13:14:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Cyrych
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-15 13:17:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Cyrych
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-01-11 13:42:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
444 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony