Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WO.2110.1.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: WO.2110.1.2024Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor
Miejsce pracy: Węgorzewo
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Geodezji i Nieruchomości
Data udostępnienia: 2024-02-28
Ogłoszono dnia: 2024-02-28
Termin składania dokumentów: 2024-03-20 09:00:00
Nr ogłoszenia: WO.2110.1.2024
Zlecający: Starosta Węgorzewski
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe lub średnie (w przypadku wykształcenia średniego staż pracy min. 3 lata);
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4. nieposzlakowana opinia;
5. znajomość przepisów:
- Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2023 r. , poz. 1752),
- Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz.U. z 2024 r., poz. 219 )
- Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U.
z 2023 r. poz. 775 );
z 2023 r. poz. 775 );
6. umiejętność pracy z programem EWMAPA i EWOPIS;
7. posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa jednego z państw Unii Europejskiej lub obywatelstwa innego państwa, z którym na podstawie umów międzynarodowych przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
8. znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej - dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego.
9. minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej w zakresie wykonywania zadań związanych z geodezją i kartografią.
b. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność i otwartość,
- rzetelność, sumienność, skrupulatność,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole.
- doświadczenie zawodowe związane z zagadnieniami geodezyjnymi;
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- wprowadzanie zmian danych objętych ewidencją gruntów i budynków na podstawie odpisów prawomocnych decyzji administracyjnych, orzeczeń sądowych i odpisów aktów notarialnych;
- utrzymywanie w aktualności danych ewidencji gruntów i budynków gminy Budry i gminy Węgorzewo;
- wydawanie odpłatnie właścicielom nieruchomości wypisów i wyrysów z operatu ewidencji gruntów i budynków;
- wydawanie zaświadczeń z danych operatu ewidencji gruntów i budynków;
- zapewnienie uprawnionym podmiotom nieodpłatnego dostępu do bazy danych ewidencji gruntów i budynków;
- sporządzanie gminnych i powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków;
- opracowywanie decyzji administracyjnych o zmianie zapisu w operacie ewidencji gruntów i budynków;
- prowadzenie mapy przeglądowej przebiegu granic jednostek podziału administracyjnego i wykazu powierzchni tych jednostek;
- załatwianie interesantów w sprawach dotyczących ewidencji gruntów i budynków gminy Budry i gminy Węgorzewo;
- opracowywanie danych z aktów notarialnych dla potrzeb udostępniania danych rzeczoznawcom majątkowym;
- prowadzenie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- wymiar czasu pracy - pełny etat;
- w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa będzie poprzedzona zawarciem umowy na czas określony nie dłuższy niż
6 miesięcy i pracownik będzie podlegać służbie przygotowawczej, po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej; - praca jednozmianowa, świadczona wg ustalonego czasu pracy w Regulaminie pracy Starostwa Powiatowego w Węgorzewie;
- miejsce pracy - siedziba Starostwa Powiatowego w Węgorzewie, praca na niskim parterze; budynek nie jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak windy, podjazdów itp.);
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny;
2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4. kserokopie poświadczonych własnoręcznie za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających:
a) wykształcenie,
b) kwalifikacje i umiejętności,
c) staż pracy (świadectwa pracy) lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy;
d) niepełnosprawność w przypadku osoby niepełnosprawnej przystępującej do konkursu.
5. własnoręcznie podpisane oświadczenie* o:
a) pełnej zdolności do czynności prawnych;
b) korzystaniu z pełni praw publicznych;
c) nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych(…)-„ RODO”
e) nieposzlakowanej opinii.
*) zaleca się złożenie wszystkich oświadczeń na jednej karcie.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-03-20 09:00:00
b. Sposób:
Oferty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Wydziale Geodezji i Nieruchomości” należy składać w terminie do
20 marca 2024 r. do godziny 900 osobiście w sekretariacie Starostwa lub wysłać na adres: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo. Aplikacje zgłaszane drogą elektroniczną oraz które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpływu do Starostwa.
20 marca 2024 r. do godziny 900 osobiście w sekretariacie Starostwa lub wysłać na adres: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo. Aplikacje zgłaszane drogą elektroniczną oraz które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpływu do Starostwa.
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3 Maja 17B, 11-600 Węgorzewo
VII. Informacje dodatkowe:
- terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego (w zależności od liczby kandydatów przewidywany test i rozmowa kwalifikacyjna) kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie;
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.powiatwegorzewski.pl/ ;
- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zastaną dołączane do jego akt osobowych, w zakresie wymaganym przepisami prawa, pozostałe zostaną zwrócone osobiście;
- dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, którzy w wyniku naboru zostali najwyżej ocenieni i ich dane zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru, przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po upływie wskazanego okresu kandydaci mogą odebrać dokumenty osobiście lub też zostaną im odesłane listem poleconym za zwrotnym poświadczeniem odbioru, na pisemną prośbę kandydata;
- pozostali kandydaci, których dane nie zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru mogą odbierać dokumenty osobiście lub też zostaną im odesłane listem poleconym ze zwrotnym poświadczeniem odbioru, na pisemną prośbę kandydata;
- w przypadku nie odebrania dokumentów w terminie wskazanym w punkcie 3 i 4, oraz braku pisemnej prośby o odesłanie dokumentów, zostaną one komisyjnie zniszczone;
- klauzula informacyjna dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://www.bip.powiatwegorzewski.pl/10019/Przetwarzanie_danych_osobowych/
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Juchniewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-28 14:40:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adrian Cyrych |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-28 14:41:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Rafał Gasik |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-04-10 14:07:07 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 320 raz(y) |